a zvyšte svou šanci na úspěch
V nakladatelství Jan Melvil Publishing před pár týdny vyšla kniha Začněte s proč. Její autor Simon Sinek v ní radí, jak vybudovat úspěšnou firmu a získat věrné zákazníky. Alespoň tak kniha působí na první pohled. Pokud se ale dostanete hlouběji, dojde vám, že může vnést inspiraci do jakéhokoli projektu, do kterého se pouštíte. Její hlavní myšlenku totiž můžeme aplikovat v podstatě na veškeré naše jednání, a udávat mu tak správný směr.
Kniha Začněte s proč je koncipována jako příručka pro podnikatele, který chce získat věrné zákazníky a vybudovat úspěšně fungující firmu. Popravdě, když jsem dostala nabídku na recenzní výtisk, trochu jsem váhala. Podnikatel nejsem, firmu nemám. Přesto jsem se do knihy pustila s tím, že si v ní snad najdu alespoň něco, co bych mohla vztáhnout na sebe. A když ne, kniha nabízí řadu příběhů úspěšných i neúspěšných podnikatelů a vynálezců, které - pokud je dosud neznáte - jsou inspirativní vždycky, i kdyby všechno ostatní za nic nestálo.