Říjen je můj měsíc

sobota, října 10, 2015

Většinu svého života jsem měla říjen ráda jen proto, že je to můj narozeninový měsíc. Oslavy, dárky, dorty, překvapení... To je na říjnu fajn. Podzim jako takový jsem ale nikdy ráda neměla. Léto je definitivně pryč, dny se krátí a navíc ta chladná deštivá rána... Letos mám ale dojem, že jsem si říjen zamilovala. Ať už pospíchám centrem Prahy s deštníkem nad hlavou, nebo se jdu jen tak projít u nás doma, nevím, kam se dívat dřív. To listí, ty barvy, ta atmosféra... Strašně moc se mi to líbí.
Čím to je, že jsem to dřív nedokázala ocenit?

A jaký měsíc je ten váš?

PS: Tohle je první článek z rubriky live the little things, do které budu psát doufám často, protože je spousta maličkostí, o kterých se nemusí dlouze mluvit a přesto vám můžou zlepšit celý den. Jste pro? :-)















15 komentářů

  1. Krásné fotky a je moc fajn, že zase píšeš! :) můj oblíbený měsíc je určitě prosinec a pak taky červen... ale snažím se v každém měsíci najít něco, co se mi líbí, abych si ho mohla užít, takže uznávám, že i říjen má něco do sebe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šípky! Říjen, leden a duben. V říjnu je začínající podzim, který prostě miluji. V lednu je zase krásná zima, v dubnu nádherné jaro. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby bylo trohu sluníčka, vůbec by mi to nevadilo... :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Říjen je taky můj oblíbený měsíc. Ty fotografie mají dokonalou, podzimní atmosféru! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Říjen a vůbec všechny podzimní měsíce mě prazvláštně uklidnují, to stoické ticho, tiché umírání rostlin, které ale vůbec není smutné, protože za pár měsíců se vše znovu obrodí. Na podzim je prostě všechno, jak má být, teda většinou:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ty fotky jsou balzám na duši, letos o podzim opět přicházím pobytem v Anglii. Jsem na mrňavém ostrově, co má vlastní klima, a odchod léta se tu pozná akorát tím, že je po ránu a večer šílená zima. Barevné listí nic :/

    Já asi nemám vyloženě měsíc, ale tohle období barvení listí a kaštanů je moje. Hrabání na chalupě, pálení, přičemž vykuřujeme souseda... :) Pečení buřtů. Ale taky mám ráda červenec a pak zase to jarní období, kdy se tráva začíná pořádně zelenat, stromy znovu obrostly a rojí se na nich květy, a taky když kvetou šeříky... Prostě kdykoli přichází změna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé, s tou změnou to mám asi podobně. Na podzim, na jaře, v zimě, když padá sníh... :-)

      Vymazat
  7. Krásné podzimní fotky. Právě pro podobné pohledy mám podzim moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  8. Já tedy říjen a tak celkově podzim miluji snad odjakživa :) Ty první dny, kdy už je to na teplé topení a chlupaté ponožky, čaj a knížku, procházky přírodou, zachycování momentů objektivem, barvičky, sluníčko i déšť... prostě podzim <3 Mimochodem, fotky nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Své kouzlo má i únor. V tomto měsíci je totiž nejvyšší průměrná denní mzda :)

    OdpovědětVymazat
  10. Podzim je patrně nejfotogeničtějším ročním obdobím :) Moc hezké fotografie.
    Projekt Live the little things hodnotím velmi kladně :D

    OdpovědětVymazat
  11. naprosto se ztotožňuji s článekm. podzim je pro mě nejoblíbenějším obdobím i přes občasné chmury počasí.
    rubrika live the little things je super nápad!

    OdpovědětVymazat
  12. Tyjo, těžká otázka :) můj by říjen určitě nebyl, možná prosinec, protože jsem se v něm narodila, začíná už taková ta pořádná zima a taky to kouzlo vánoc <3 ale to je spíš zafixováno s dětství. Jinak pak určitě nějaký ten teplejší měsíc, třeba červenec, kdy můžeš chodit v kraťasech klidně do půlnoci, fouká příjemný vítr, můžeš jít ven s mokrou hlavou, jíst tuny ovoce a pít litry limonád :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
  13. Fredy Kruger

    " Říjen ? to je můj měsíc !
    ... já pokaždé v říjnu se věšíc.....
    kdeže ??? jsem na stromě pověšený !!

    Však jazyk nemívám vyplazený !
    ... proč bych to dělal ? se cukal a chvěl se ??
    Jááá... defakto nejsem oběšencem !

    Já visívám tu... a tam na stromě
    a chrápe se mi tam ohromně !!
    Kdeže, - abych byl mrtev !
    ..... hoch hledá zas vhodnou větev ....

    Rodičům, těm to však není vhod !

    " Chlapec náš, pěkný je idiot !
    ... potíže máme furt s tímto chlapcem
    protistojné má na nohou palce
    zavěšen chrápe jak netopýr !!
    Co ostudy s tímto již natropil !

    Na stromech se nám zabydlel !!"
    Jebb Ocass - senior rozčilen !!

    " Jen počkej, až vzbudíš se ojíněn !"
    ... dí Frantischekk Ocass / nejstarší

    " Zdaliž vám dědku již nestraší ??"
    ... řve junior vykouknuv za kmenem...

    ... dědek se shýb, mrštil kamenem !!!

    chlapec řve bolestí ve chvilce,
    ... což znamením,.... dědek že strefil se !!

    OdpovědětVymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe