Rok bez blogu

sobota, října 10, 2015


Ahoj čtenáři,
jestli ještě nějací jste. ;-)

Právě jsem se koukla na datum předchozího příspěvku a zjistila jsem, že už je to rok a jeden den, kdy jsem napsala naposledy. Uteklo to strašně rychle a přitom jsem celou tu dobu chtěla psát... Jen jsem nevěděla jak. A čím začít.

Ale chybělo mi to, a tak jsem přece jen tu a píšu. Konečně. 

A co že se změnilo a změní?
Tak například tenhle blog už nebude knižní. 
Splnil se mi sen a propagování čtení a knížek najednou není jen mé hobby, ale i práce. Moje recenze knih a další knižní články teď můžete číst na magazin.dobre-knihy.cz

A co nadjete na tomhle blogu? Nejspíš tu bude směs článků s fotkami, úvahami o životě / vztazích / marketingu / blozích / knižním trhu / životním (ne)stylu... Možná něco o běhání nebo józe, která mě teď chytla. Možná tu budu sem tam vyprávět o něčem zábavném, co se mi přihodilo. V ideálním případě tu bude tohle všechno dohromady.
Jestli vás něco z toho zaujalo nebo si říkáte, že by vás zajímalo něco úplně jiného, napište mi do komentářů, ať vím. ;-) 

10 komentářů

  1. I věci ze života zajímají spoustu lidí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluju k bezva práci! o tom, že se z koníčku stane zaměstnání sní snad každý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se moc těším :) Gratuluju k práci. Moc by mě zajímal článek o marketingu. Jak jsi se připravovala na přijímačky, nějaké rady a tak, jelikož bych se tímhle směrem chtěla také ubírat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. O marketingu určitě sem tam psát budu. :-)

      Vymazat
  4. Články o knižním trhu by byly cool.

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej zpět, doufala jsem, že se na blog vrátíš, tvé příspěvky jsem četla moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat

Oblíbené posty

Ocenění

V roce 2014 jsem měla tu čest, že můj knižní blog získal ocenění Knižní blog roku 2013. :-)

Subscribe